גאון הפרקטים

אם אתם עוד לא מכירים את אחד הפתרונות המוצלחים ביותר לריצוף בבית – הגיע הזמן! פרקט למינציה הופך כל עיצוב בית פשוט ליפיפה, שיטת ההתקנה שלו קלה, הוא קל לניקוי, הוא מגיע במגוון סגנונות וטקסטורות, וגם המחיר שלו מאד נוח. המאמר הזה מוקדש כולו לפרקט למינציה והקסם שהוא יכול לעשות בבית שלכם!  

 

פרקט למינציה – הסבר קצר

פרקט למינציה הוא ריצוף הבית או הדירה בפרקט דמוי עץ שנותן לבית אווירה חמימה ומראה נקי. הוא מומלץ מאד על ידי מעצבים רבים בגלל האווירה הייחודית שהוא מעניק לחלל. בנוסף כל הרהיטים נראים מדהים על הפרקט.

 

פרקט למינציה או פרקט עץ

יכול להיות שאתם מתלבטים בין פרקט למינציה לבין פרקט עץ. פרקט למינציה הוא למעשה דמוי פרקט עץ, אך הוא עושה עבודה מדהימה. הוא דומה מאד לפרקט עץ אל יש לו יתרונות מסוימים. הוא יותר קל להתקנה ופירוק. הניקיון שלו מאד קליל, כל מה שהוא דורש זה העברת סמרטוט. בשל אופי החומר ממנו הוא עשוי, פרקט למינציה מצליח להתגבר יפה על כתמים והם יורדים ממנו בקלות יחסית. בנוסף הוא יהיה יותר זול מפרקט עץ, אך מבלי לרדת באיכות או בנראות בצורה משמעותית.  נתונים אלה הופכים אותו למאוד פופולרי בשנים האחרונות.

 

מספר דגשים חשובים לפני שאתם בוחרים בפרקט למינציה

 

עובי הפרקט

רוב הפרקטים יגיעו בעובי של 6-12 מ"מ, העובי משתנה בהתאם לצרכים ולמבנה הבית. לבית מגורים סטנדרטי העובי המומלץ לפרקט למינציה הוא 8 מ"מ. פרקטים יותר עבים נחשבים ליותר איכותיים והם עמידים בפני שחיקה. למעשה ככל שהפרקט יהיה עבה יותר כך הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר. לכן כשאתם בוחרים פרקט למיצניה לבית בחרו בעובי המקסימלי שיכול להתאים לרצפה שלכם.

 

בחירת היצרן

שוק הפרקטים בארץ הוא הרבה יותר גדול מכפי שחשבתם. ריצוף פרקט למינציה בצורה מוצלחת צריך להעשות על ידי מתקין פרקטים מומחה. הוא גם יוכל לייעץ לכם בנוגע לטיב היצרן. חשוב לוודא שמדובר ביצרן מצוין, שקיים בשטח כבר תקופה ויש לו מוניטין מעולה. בסופו של דבר ישנם פרקטים פחות מושקעים שעשויים מחומרים פחות טובים ולכן יכולת העמידות שלהם קטנה יותר. חפשו פרקט למינציה איכותי – כך תוכלו, על ידי שמירה חכמה, להנות ממנו לאורך שנים רבות.

 

הרצפה שלכם צריכה להיות ישרה

על מנת להתקין פרקט למינציה ברמה גבוהה שגם יראה מעולה אתם חייבים רצפה ישרה. בדקו את הרצפה בבית שלכם, אם יש גבשושיות או בורות, ההתקנה של הפרקט פשוט לא תראה טוב.

אם גיליתם שהרצפה לא ישרה לחלוטין, עליכם לתקן אותה לפני ההתקנה אחרת אתם מסתכנים בתוצאה לא מוצלחת.

לסיכום, פרקט למינציה הוא פתרון מדהים שתורם לעיצוב הבית בצורה משמעותית. עליכם לוודא שהבית שלכם מתאים לסוג זה של פרקט, ולבחור במתקינים מקצועיים לעבודה חלקה שתחזיק זמן רב.

ריצוף פרקט